Mar. 19, 2013

Länge sen jag blogga nu men inte orkat eller viljat !
Ja vad har jag gjort under dom här dagarna då huuum jadu bra fråga minns juh knappt vad jag gjorde igår :P Men i fredags festa jag lite o kom fan hem skit sent . O dra åt helvete vad bakfull jag var när jag vakna men fellan ville att jag skulle hänga med till stan så var juh bara sätta sig i bilen o hoppas på att inte spy ner hela bilen . Haha men gjorde jag som tur inte. Men va lika full som när jag gick o la mig så kände mig lite stilig o gå runt på ikano full som fan . Haha Men de va trevligt :) Sen på kvällen åkte fellan å jag till överrum för att köra en till gamleby skapligt onödigt! Haha men kul hade vi :) träffa även sumpan o tog en cigg med honom sen drog vi hem igen :P haha ! Söndagen vart de grillakorv med familjen :) trevligt!
Och igår sov jag hos felicia o bror så skönt att vakna där idag! Så vart fika på kimek med bror o hans arbetskollegor :) trevligt de! Sen massa mys med fellan o william !Nu ska jag sova , O gråta för folk förstör mitt liv totalt!!! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0