Mar. 21, 2013

Äntligen fredag imorgon såå jävla underbart o då fyller fina martin år så blir drag påt imorgon! Hoppas på mycket folk o en jävligt rolig snefylla! Så grattis fina du! <3
Blir även en sväng till linköping imorgon med mor o sis :)
Idag har jag lekt med felicia så vi har tagit massa kort o pratat skit :)
Så får hoppas hon lägger upp bilderna snart så jag kan lägga upp dom här! :D <3
Har även druckit kaffe med daniel ,veronica , teza o madde :)
Tror jag håller på o bli kaffe kärring!
Inte ok asså! :P
Nu ligger jag i sängen o är JÄTTE trött fast kommer inte kunna somna ändå :(
Blää på de här asså!
Nu ska jag se om jag hittar ett sånt där blogg test o göra sen blire sova!
Puss på er alla!
O kram på dig .
Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0