Stora sex testet!

Stora Testet

Stora Sex Testet

Är du oskuld? Nej

haft sex med samma kön?  nej

När hade du sex senast? två veckor sen tror ja!

Vem hade du sex med senast? Om jag berättar måste ja döda dig!

Haft sex på offentlig toalett? Nopp men på min egen toa

Haft sex i duschen? Nej inte än

Kollat porrfilm? klart jag har ;)

Haft sex i snön? Nej fyy va kallt

Haft trekant? Nae men blivit erbjuden o ska prova innan jag dör!

När blev du av med din oskuld? 12

Haft gruppsex? Nej

Drömt sexdrömmar? klart jag har

Blivit påkommen när du haft sex? Miljontals gånger så ja!

Haft sex i en bil? Nej det har jag inte

Sugit av någon? Ja det har jag

Slickat någon? Men blää

Hur många har du haft sex med? 5 va jag minns iallafall !Haha

Fått oralsex? Yesboxish

Haft sex i någon annans säng? Hahah aa

Ångrat att du haft sex med någon? Aa så in i helvete

Haft sex på stranden? Nopp

Vem tog din oskuld? Tror han börja på P ****

Har/haft kk? Aao

Haft sex med någon annans flick / pojkvän? Aao och ja njöt! För de va han som gjorde fel inte jag ;)

Tänkt på någon annan när du haft sex? Har hänt ja

Haft sex i någons förälders säng? tror jag inte iallafall

Haft sex i sjö/hav/pool? Nej det har jag inte

Haft sex med någon kompis bror/syster? Tror ja ej :P

Somnat under sex? Hahahha aa!!

Haft sex när det är andra i rummet? Miljontals gånger. stackars henne som låg brevid o sov!

Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? Aao!

Varit med någon som är yngre än dig själv? Nae ligger inte med lammkött!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0